Sunday, March 29, 2009

Myspace :: Medium tayang body!!

tadi aku bukak myspace aku macam biasa. terkujat bila ada kawan dari klang hantar komen berbunyik, "ada pompuan kena perdajal dowh, kawan aku bagitau tadi,"

sekali aku klik url yang kawan aku bagi tadi, woah! sebuah profile myspace yang menhimpunkan gambar-gambar budak perempuan yang nampak betul2 budak malaysia sebab salah satu gambar budak2 perempuan itu ada ada add as friend. Dan primary budak tu memang seksi dan akhirnya dihimpunkan juga dalam profile myspace orang2 yang tak bertanggungjawab yang sangap atau "gila seks" itu agaknya.

himpunan gambar-gambar budak pompuan pakai miniskirt, posing seksi, nampak sikit buah dada, terkangkang-kangkang, pakai singlet. aduhhai. budak-budak zaman sekarang.

kalau nak tengok sangat, nah [klik sini].

5 comments:

  1. sbb tu xbes layan ms
    ntah hape2
    beralih lah ke facebook

    ReplyDelete
  2. bdak2 zmn skrg..pelik btol, nak friend request byk pegi post gmbr2 mcm tu, pastu bila org dh slh gunakan gmbr2 dorg, pndai pulak nak mengamuk..sgt lawakla dorg nie
    hahaha

    ReplyDelete
  3. gua dah bukak dah...layan gak....hahahahha///

    ReplyDelete